WRC: Η Pirelli καινοτομεί και φέρνει τα «Pirelli Scorpion» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

WRC: Η Pirelli καινοτομεί και φέρνει τα «Pirelli Scorpion» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Ένα μεγάλο βήμα μπροστά έκανε η ιταλική εταιρεία ελαστικών, Pirelli, η οποία πέραν της νέας της… δημιουργίας, «Pirelli Scorpion», θα είναι η αποκλειστική πάροχος στο πρωτάθλημα του WRC αλλά και σε αυτά των WRC2, WRC3 και Junior WRC.

Θέληση για συνεχή εξέλιξη και εφαρμογή καινοτόμων ιδεών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό φαίνεται πως έχει η Pirelli, η οποία δημιούργησε μία καινούρια σειρά ελαστικών ονόματι «Scorpion» τα οποία θα χρησιμοποιηθούν σε προσεχές αγώνα του WRC.

Ο διαχειριστής δραστηριοτήτων Ράλι της ιταλικής εταιρείας τόνισε ότι η Pirelli θα είναι ο κύριος πάροχος ελαστικών στην κατηγορία WRC αλλά και στα WRC2, WRC3 και Junior WRC, με αποτέλεσμα να εδραιωθεί στον χώρο.

Τονίζεται ότι η Pirelli προμηθεύει όλες τις ομάδες της Formula 1 με ελαστικά, ενώ η πρόσφατη ανανέωση της συμφωνίας τους θα την «κρατήσει» μαζί με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για μερικά χρόνια ακόμα.

«Scorpion»

Τα Pirelli Scorpion (τα οποία θα έχουν δύο διαβαθμίσεις, τα σκληρά και τα μαλακά) δοκιμάστηκαν στην Ισπανία από τους Sébastien Ogier και Juho Hänninen, σηματοδοτώντας την πρώτη επίσημη δοκιμή με ανταγωνιστικό όχημα της μεγάλης κατηγορίας.

Τα συγκεκριμένα ελαστικά θα κυκλοφορήσουν για πρώτη φορά στο Vodafone Rally Portugal (20 - 23 Μαΐου), ενώ αναμένεται να περάσει ένα μικρό χρονικό διάστημα μέχρι τα πληρώματα να συνηθίσουν την… λειτουργία τους.

«Συνεχής βελτίωση…»

Ο διευθυντής της Pirelli στον τομέα των Ράλι, Terenzio Testoni, δήλωσε:

«Και οι δύο οδηγοί (Ogier και Hänninen) ήταν αρκετά ευχαριστημένοι με αυτό που ένιωσαν οδηγώντας τα οχήματά τους. Τα ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν σε ξηρές θερμοκρασίες μεταξύ 15 ° C και 20 ° C και δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα, ούτε και στην δοκιμή πρόσκρουσης που έγινε με μεγάλες πέτρες».

«Η κατάσταση ίσως δεν ήταν τέλεια για το σκληρό ελαστικό αλλά καταφέραμε να κάνουμε έναν κύκλο των 110 χιλιομέτρων χρησιμοποιώντας μόνο ένα σετ. Θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε», πρόσθεσε.

Η Toyota έδωσε το «πράσινο φως»

Μιλώντας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Tom Fowler ήταν ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που έβγαλε η ομάδα του, αναφέροντας ότι δεν είναι καθόλου εύκολο για τον κατασκευαστή των ελαστικών να μπορέσει να ικανοποιήσει όλα τα πληρώματα και τις ομάδες.

«Έρχονται αγώνες με επιφάνειες που ποικίλλουν. Από διαδρομές σε καυτή άσφαλτο και χώμα, μέχρι το ολισθηρό και βρεγμένο οδόστρωμα που συναντάμε στην Ουαλία.

Γενικά, όλα ήταν εντάξει στη δοκιμή. Η κύρια διαφορά είναι ότι το σκληρό ελαστικό είναι αρκετά δύσκολο σε σύγκριση με αυτό που έχουμε συνηθίσει με τη Michelin τα προηγούμενα χρόνια, όμως δεν υπήρχαν προβλήματα».

  • Εμφανίσεις: 81

Formula 1: Η πίστα της Ίμολα συνεχίζει να γράφει ιστορία

Formula 1: Η πίστα της Ίμολα συνεχίζει να γράφει ιστορία

Όλα είναι έτοιμα για την επιστροφή της Formula 1, με την πίστα της Ίμολα να φιλοξενεί τον δεύτερο αγώνα υπό την ονομασία Γκραν Πρι Αιμίλια-Ρομάνα, όπως είναι γνωστό από την προηγούμενη σεζόν.

Η αντίστροφη μέτρηση για την επιστροφή στην αγωνιστική δράση στην Formula 1 έχει ήδη αρχίσει, με την πίστα «Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari» να είναι έτοιμη να φιλοξενήσει το δεύτερο Γκραν Πρι Αιμίλια-Ρομάνα.

Ένας διάσημος αγώνα ο οποίος υπό την ονομασία Γκραν Πρι Σαν Μαρίνο φιλοξένησε τους αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1981 έως το 2006, με ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της ιστορίας του σπορ όπως οι Πικέ, Πρόστ Σέννα, Μάνσελ, Χίλ, Σουμάχερ και Αλόνσο να πανηγυρίζουν την κατάκτηση της νίκης.

«Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari»

Η πίστα της Ίμολα δημιουργήθηκε ως αγώνας δρόμου αμέσως μετά το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και φιλοξένησε τον πρώτο (ανεπίσημο) αγώνα Formula 1 το 1963, ο οποίος δεν μετρούσε στην βαθμολογία του πρωταθλήματος.

Μπορεί να αποτελεί μία εκ των 23 διαδρομών που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, όμως η διαφορά της σε σχέση με τις περισσότερες είναι ότι η φορά της είναι αντίθετη από αυτή των δεικτών του ρολογιού, χωρίς να διαφοροποιείται αναφορικά με το αγωνιστικό μέρος.

Οι πιλότοι θα χρειαστεί να περάσουν από 12 αριστερές στροφές και 9 δεξιές στροφές, διανύοντας 4.909 χιλιόμετρα για να ολοκληρώσουν ένα γύρο στο «Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari», με την συνολική απόσταση του αγώνα να ανέρχεται στα 309.049 χιλιόμετρα, ή πιο απλά στους 63.

Ο θάνατος του Σέννα

Βέβαια κανένας δεν πρέπει να ξεχνά ότι σε αυτή την πίστα ο θρύλος της Formula 1, Άιρτον Σέννα, προσέκρουσε με το μονοθέσιό του σε μία τσιμεντένια μπαριέρα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά και να αφήσει την τελευταία του πνοή λίγες ώρες αργότερα σε νοσοκομείο της Μπολόνια, τον Μάιο του 1994.

Ο «Βραζιλιάνος Θεός», όπως τον αποκαλούσαν, βρισκόταν προς την στροφή Ταμπουρέλο, όταν έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και δεν πρόλαβε να αντιδράσει με αποτέλεσμα να οδηγηθεί με ταχύτητα 217 χλμ. την ώρα στον προστατευτικό τοίχο που υπήρχε.

Ο θάνατός του έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο για να γίνουν αλλαγές στο άθλημα και ειδικότερα στα θέματα ασφαλείας, με τις ομάδες να πιέζουν την Παγκόσμια Ομοσπονδία να λάβει δραστικά μέτρα και τον Νίκι Λάουντα να ηγείται της κίνησης αυτής.

Η επιστροφή στην Ίμολα

Σημειώνεται ότι το 2020 φιλοξένησε αγώνα της Formula 1 για πρώτη φορά μετά το 2006 με τον Λιούις Χάμιλτον να παίρνει την νίκη για την Mercedes και τους Βάλτερι Μπότας (Mercedes) και Ντάνιελ Ρικιάρντο (Renault) να συμπληρώνουν το βάθρο.

Ένας αγώνας στον οποίο οι Πιέρ Γκασλί, Εστεμπάν Οκόν, Tζόρτζ Ράσεκ, Κέβιν Μάγκνουσεν και Μαξ Φερστάπεν δεν ολοκλήρωσαν, με τον καθένα να έχει διαφορετικό πρόβλημα στο μονοθέσιό του.

  • Εμφανίσεις: 63

WRC: Έτοιμα τα πληρώματα για το Ράλι Κροατίας

WRC: Έτοιμα τα πληρώματα για το Ράλι Κροατίας

Ανακοινώθηκαν οι συμμετοχές του Ράλι Κροατίας που θα διεξαχθεί 22-25 Απριλίου, με 68 πληρώματα να έχουν επισημοποιηθεί ενώ τα 12 εξ’ αυτών θα είναι με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.

Λιγότερο από δύο εβδομάδες απομένουν μέχρι τον 3ο γύρο της φετινής σεζόν του WRC, με το παγκόσμιο πρωτάθλημα να ταξιδεύει για πρώτη φορά στο Ζάγκραμπ, εκεί όπου αναμένεται να διεξαχθεί το Ράλι Κροατίας το οποίο θα περιλαμβάνει 68 πληρώματα εκ των οποίων τα 12 θα είναι με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC και τα υπόλοιπα 31 με αυτοκίνητα Rally2.

Στις 22-25 Απριλίου τα πληρώματα θα κάνουν την εμφάνισή τους στις ειδικές διαδρομές της πόλης, με τις εργοστασιακές συμμετοχές να τραβούν τα βλέμματα των φιλάθλων και να θέτουν την υποψηφιότητά τους για την κατάκτηση της πρώτης θέσης.

Έτοιμοι για την… μάχη

Η Toyota Gazoo Racing WRT θα παρατάξει τα τέσσερα Toyota Yaris WRC, με τον αρχηγό της ομάδας Jari Matti Latvala, να βλέπει τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, Sebastien Ogier-Julien Ingrassia, Elfyn Evans-Scott Martin και Takamoto Katsuta-Dan Barritt να μοιράζονται τα οχήματα.

Αντίθετα η Hyundai θα εκπροσωπηθεί από την τριπλέτα πληρωμάτων που αγωνίστηκε και στον προηγούμενο γύρο στο Ράλι Arctic στην Φινλανδία, με τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, Ott Tanak-Martin Jarveoja και Craig Breen-Paul Nagle να κάθονται στα Hyundai i20 Coupe WRC.

Ανανεωμένη η M-Sport Ford θα δει τους Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul να κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση με το ένα εκ των δύο Ford Fiesta WRC, καθώς το άλλο θα μοιραστούν οι Gus Greensmith-Chris Patterson, με τον Βρετανό οδηγό να συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον συμπατριώτη του.

Το φίλαθλο κοινό του Ζάγκρεμπ θα δει το πλήρωμα των Κροατών Niko Pulic-Aleksandra Kovasic να αγωνίζεται με Ford Fiesta WRC, όπως επίσης και το δίδυμο των Γάλλων Armando Pereira-Remy Toutelaire.

Το βαθμολογικό ενδιαφέρον

Πρέπει να σημειωθεί ότι μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων γύρων του πρωταθλήματος, οι Sebastien Ogier και Ott Tanak πανηγύρισαν τις νίκες τους σε Μόντε Κάρλο και Φινλανδία, με τον Kalle Rovanpera να είναι ο… κερδισμένος καθώς βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας έχοντας συγκεντρώσει 39 βαθμούς.

Βέβαια κανένας δεν μπορεί να ξεγράψει τον Thierry Neuville ο οποίος με 35 βρίσκεται μία ανάσα πίσω από τον νεαρό Φιλανδό, ενώ οι Sebastien Ogier και Elfyn Evans-Scott Martin έχουν συγκεντρώσει 31 και παραμένουν κοντά στην κορυφή.

Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 μπορεί να «υπέφερε» στο Μόντε Κάρλο από τα σκασμένα ελαστικά, όμως ανέκαμψε και στο Ράλι Arctic στην Φινλανδία πήρε την νίκη φέρνοντας μία ισορροπία στην αγωνιστική του κατάσταση καθώς έχοντας συγκεντρώσει 27 βαθμούς, γνωρίζει ότι πρέπει να κάνει μία πολύ καλή εμφάνιση στην Κροατία.

  • Εμφανίσεις: 70

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Carbon Off - Ιωάννινα
Το Σουβλάκι του Πασά
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο