Νέο Nissan Qashqai: Σε ποια σημεία άλλαξε το δημοφιλές SUV της ιαπωνικής μάρκας (βίντεο)

Νέο Nissan Qashqai: Σε ποια σημεία άλλαξε το δημοφιλές SUV της ιαπωνικής μάρκας (βίντεο)
Το ανανεωμένο Nissan Qashqai παραπέμπει σχεδιαστικά στο ηλεκτρικό Ariya και διαθέτει αναβαθμισμένο εξοπλισμό και βελτιωμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας.

Κάθε αλλαγή που γίνεται στο Qashqai επηρεάζει καθοριστικά τις συνολικές πωλήσεις της Nissan, αφού το δημοφιλές SUV αποτελεί ένα από τα διαχρονικά best seller της κατηγορίας του, πανελλαδικά και πανευρωπαϊκά. Άρα, η ανανέωση του ιαπωνικού μοντέλου μετά το λανσάρισμα της τωρινής γενιάς το 2021 αποτελεί σημαντικό γεγονός, αλλά και μια αναγκαία κίνηση της Nissan για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τους αξιόλογους ανταγωνιστές του.

inewqashqai2_1_85cb2.jpg

Η αναβάθμιση του Nissan Qashqai γίνεται αμέσως ορατή χάρη στις εκτεταμένες σχεδιαστικές αλλαγές του αμαξώματος του, που απέκτησε λεπτότερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και ένα μεγάλο πλαίσιο σχήματος τραπεζίου, το οποίο περικλείει τις γρίλιες του ψυγείου και παραπέμπει οπτικά στο ηλεκτροκίνητο crossover Ariya. Στο πίσω μέρος αναδιαμορφώθηκε μόνο το εσωτερικό ντιζάιν των φώτων, ενώ διατηρήθηκε το σχήμα τους και στα ήδη υπάρχοντα χρώματα προστέθηκαν στοιχεία από σατινέ χρώμιο και μαύρο χρώμα. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν πλέον το ιαπωνικό SUV με ζάντες νέου σχεδιασμού 17 έως 20 ιντσών και να επιλέξουν μεταξύ συνολικά 13 χρωμάτων, τρία από τα οποία είναι καινούργια.

inewqashqai3_1_15a46.jpg

Οι εξωτερικές διαστάσεις και το μεταξόνιο του αυτοκινήτου παρέμειναν ως είχαν (4,43 μέτρα μήκος, 2,67 μέτρα μεταξόνιο), οπότε δεν άλλαξε και η -έτσι κι αλλιώς- μεγάλη ευρυχωρία της καμπίνας επιβατών, αλλά και του πορτ - μπαγκάζ με όγκο 504 λίτρα. Έχουν γίνει ωστόσο στοχευμένες παρεμβάσεις, για παράδειγμα στην έκδοση Tekna προβλέπονται νέες επενδύσεις καθισμάτων, διακοσμητικά φιλετάκια χρωμίου και επενδύσεις από αλκαντάρα για το κόκπιτ, τα υποβραχιόνιο και την κεντρική κονσόλα. Στην Tekna+ έχει αλλάξει ο σχεδιασμός των καθισμάτων και στην N-Design προβλέπεται μια σύνθεση δέρματος και αλκαντάρα για το εσωτερικό.

inewqashqai4_1_6c5ce.jpg

Οι περισσότερες αλλαγές του Qashqai αφορούν στον εξοπλισμό ασφαλείας και στη βελτίωση της συνδεσιμότητας. Σημαντική αναβάθμιση συνιστά το σύστημα Around View Monitor με τέσσερις κάμερες για καλύτερο έλεγχο του περιβάλλοντος χώρου και δυνατότητα επιλογής μεταξύ οκτώ διαφορετικών οπτικών γωνιών. Επίσης υπάρχει η ρύθμιση του «αόρατου καπό», η οποία προβάλλει γραφιστικά τη θέση των τροχών και βοηθά πολύ στους επιτόπιους ελιγμούς και σε διαδρομές εκτός δρόμου.

inewqashqai5_1_42477.jpg

Ενδιαφέρον εμφανίζει και η δυνατότητα ρύθμισης ορισμένων συστημάτων υποστήριξης του οδηγού μέσω της λειτουργίας «Driver Assist Custom Mode», ώστε να προσαρμοστούν στο στυλ του οδηγού και να μην αντιδρούν τόσο έντονα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης το μαύρο κουτί καταγραφής οδηγικών δεδομένων, το σύστημα ελέγχου του χώρου όταν κινείται το αυτοκίνητο με όπισθεν και ένας έξυπνος προσαρμοστής ταχύτητας. Πρόκειται για τρία στοιχεία, που θα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά όλα τα μοντέλα νέας γενιάς στην Ευρώπη από τον Ιούλιο του 2024, οπότε ήταν μονόδρομος η εγκατάσταση τους στο ανανεωμένο Nissan Qashqai.

inewqashqai6_1_3563f.jpg

Σημαντικές αλλαγές είχαμε και στο κρίσιμο κεφάλαιο της συνδεσιμότητας, όπου τώρα πλέον χρησιμοποιεί το σύστημα πολυμέσων του νέου Qashqai τις υπηρεσίες της Google και επιτρέπει φωνητικές εντολές μέσω του συνθηματικού «Hey Google», ενώ υπάρχει ασύρματη σύνδεση με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto. Η Nissan θα προσφέρει επίσης ένα νέο πακέτο ασύρματων συνδρομητικών υπηρεσιών μέσω των εφαρμογών «Nissan Connect Services App».

Καμία αλλαγή δεν προβλέπεται στα κινητήρια μηχανικά σύνολα του ανανεωμένου Nissan Qashqai. Έτσι έχουμε και πάλι τον γνωστό βενζινοκινητήρα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με χωρητικότητα 1,3 λίτρων και 140 ή 158 ίππους (ο τελευταίος με δυνατότητα αυτόματου κιβωτίου και τετρακίνησης) και το E-Power με ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων και ένα μοτέρ βενζίνης ως πάροχο ενέργειας, που συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο σασμάν. Το νέο Nissan Qashqai θα βρίσκεται το καλοκαίρι στην Ελλάδα, οπότε θα μάθουμε τις τιμές και τους εξοπλισμούς των διαφόρων εκδόσεων.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

{https://www.youtube.com/watch?v=MGLLgvYRP8w}

  • Εμφανίσεις: 15

Εκπομπές ρύπων: Η Ε.Ε. ψήφισε νέες αλλαγές από το 2040

Εκπομπές ρύπων: Η Ε.Ε. ψήφισε νέες αλλαγές από το 2040
Οι αλλαγές που προωθούνται σε φορτηγά και λεωφορεία για εκπομπή μηδενικών ρύπων.

Kανονισμό που θα απαιτεί σχεδόν όλα τα νέα φορτηγά που θα πωλούνται από το 2040 να έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Αυτό θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο φιλικού περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα θα βοηθήσει τους ευρωπαίους κατασκευαστές να ανταγωνιστούν άλλους κατασκευαστές από άλλες ηπείρους. Παράλληλα, εκτιμάται ότι θα μειώσει τις ετήσιες εκπομπές CO2 από βαρέα οχήματα κατά 62% έως το 2050 σε σχέση με τις τιμές που υπήρχαν το 1990.

Ο κανονισμός εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και πλέον, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από μεγάλα φορτηγά (συμπεριλαμβανομένων επαγγελματικών οχημάτων, όπως απορριμματοφόρα, ανατρεπόμενα οχήματα ή αναμεικτήρες σκυροδέματος) και λεωφορεία θα πρέπει να μειωθούν κατά 45% για το διάστημα 2030-2034, 65% για το 2035-2039 και 90% από το 2040 και έπειτα.

Έως το 2030, τα νέα αστικά λεωφορεία θα πρέπει να μειώσουν τις εκπομπές τους κατά 90% και να μετατραπούν σε οχήματα μηδενικών εκπομπών έως το 2035. Τίθενται, επίσης, στόχοι μείωσης των εκπομπών για τα ρυμουλκούμενα (7,5%) και τα ημιρυμουλκούμενα (10%) από το 2030. Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επανεξετάσει την αποτελεσματικότητα των μέτρων έως το 2027.

Ο κανονισμός απαιτεί επίσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει τα συνθετικά καύσιμα για φορτηγά. Η Επιτροπή θα αξιολογήσει την υποβολή πρότασης για την εγγραφή βαρέων επαγγελματικών οχημάτων που θα λειτουργούν μόνο με ηλεκτρονικά καύσιμα εντός του επόμενου έτους.

«Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές φορτηγών έχουν τώρα έναν σαφή οδικό χάρτη προς την παραγωγή μόνον οχημάτων μηδενικών εκπομπών. Οι κυβερνήσεις της ΕΕ έχουν ήδη στόχους χρέωσης που θα επιτρέψουν τη μετάβαση. Ο κανονισμός είναι ένας συμβιβασμός που δίνει την ευκαιρία σε ένα κλάδο που ρυπαίνει να γίνει πράσινος. Η μακροπρόθεσμη επενδυτική βεβαιότητα θα βοηθήσει τους κατασκευαστές να αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό. Δεν πρέπει να εκτρέπονται σε αδιέξοδες τεχνολογίες για φορτηγά, όπως τα βιοκαύσιμα και τα ηλεκτρονικά καύσιμα, που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ως προς την απόδοση και το κόστος» ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθυντής του τμήματος βαρέων οχημάτων της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος (T&E), Fedor Unterlohner.

Η T&E εκτιμά ότι οι στόχοι της ΕΕ θα έχουν ως αποτέλεσμα τουλάχιστον το 31% των νέων φορτηγών και λεωφορείων που πωλούνται το 2030 να έχουν μηδενικές εκπομπές και περισσότερα από τα τρία τέταρτα (77%) το 2040. Εξετάζοντας τον συνολικό στόλο, προβλέπεται ότι το 30% από τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη θα έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2040.

  • Εμφανίσεις: 91

Τρία πετρελαιοκίνητα μοντέλα για κάθε γούστο και… πορτοφόλι

Τρία πετρελαιοκίνητα μοντέλα για κάθε γούστο και… πορτοφόλι
Η ζήτηση για ντιζελοκίνητα Ι.Χ. μειώνεται συνεχώς, ωστόσο στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν αρκετά ενδιαφέροντα -και οικονομικά- μοντέλα τέτοιας τεχνολογίας.

Μέχρι το 2011 αποτελούσαν τα ντιζελοκίνητο Ι.Χ. ουσιαστικά απαγορευμένο καρπό για τον μέσο Έλληνα, καθώς απαγορευόταν να κυκλοφορήσουν στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Μετά την άρση της συγκεκριμένης απαγόρευσης βιώσαμε ακριβώς το αντίθετο, καθώς οι αγοραστές έπεσαν με τα μούτρα στα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα λόγω της εξαιρετικά οικονομικής τους κατανάλωσης, της χαμηλότερης τιμής του συγκεκριμένου καυσίμου σε σχέση με τη βενζίνη και φυσικά της μακροβιότητας των κινητήρων ντίζελ σε βάθος χρόνου.

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε με το περιβόητο σκάνδαλο Dieselgate, που 'μουτζούρωσε' την εικόνα του πετρελαίου κίνησης και οδήγησε την Ε.Ε. στην πολιτική απόφαση της προώθησης της ηλεκτροκίνησης με παράλληλη αυστηροποίηση των αντιρρυπαντικών προδιαγραφών σε βαθμό, που έκανε ασύμφορη την εξέλιξη ντιζελοκινητήρων νέας γενιάς, ειδικότερα στις μικρότερες κατηγορίες.

Ωστόσο, το ντίζελ εξακολουθεί να έχει πιστούς οπαδούς, κυρίως μεταξύ όσων διανύουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο, οπότε συμφέρει σε κάθε περίπτωση απέναντι στη βενζίνη και πολύ περισσότερο απέναντι στα αμιγώς ηλεκτρικά και Plug - in υβριδικά μοντέλα με τις σαφώς ακριβότερες τιμές κτήσης και το υψηλότερο κόστος χρήσης. Ας δούμε λοιπόν τρεις τέτοιες ενδιαφέρουσες προτάσεις της ελληνικής αγοράς, οι οποίες καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος κατηγοριών και τιμών.

Citroen C3 Aircross

Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα ντιζελοκίνητα SUV της δημοφιλούς κατηγορίας B - Segment. Η ντιζελοκίνητη έκδοση των 1,5 λίτρων αποδίδει 100 ίππους, απαιτεί μεταξύ 4,5 και 6 λίτρων καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και προσφέρει γαλλική άνεση χάρη στις μαλακές αναρτήσεις της και τα εξαιρετικά καθίσματα τύπου Advanced Comfort για τον οδηγό και τον συνοδηγό.

i3dieselcitroen_f51f4.jpg

Στα συν του γαλλικού SUV περιλαμβάνονται η απόσταση των σχεδόν 18 εκατοστών από το έδαφος, τα κυλιόμενα πίσω καθίσματα και ο μεγάλος χώρος αποσκευών με όγκο μεταξύ 410 και 520 λίτρων. Λογική και η τιμή αγοράς, που ξεκινά από 25.100 ευρώ για την αρκετά πλούσια εξοπλισμένη έκδοση 1,5 Blue HDi 100 S&S YOU!

Ford Focus Αctive

Το compact μοντέλο της Ford ανήκει στα διαχρονικά best seller της ελληνικής -και όχι μόνον- αγοράς και εφοδιάζεται στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή του με τον γνωστό κινητήρα 1,5 EcoBlue με 115 ίππους και σε συνδυασμό με αυτόματο σασμάν και το Crossover αμάξωμα Active.

i3dieselford_fb314.jpg

H κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις στα 5,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στα δυνατά όπλα του Ford Focus Active περιλαμβάνονται τα οκτώ χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων SYNC4 με μεγάλη οθόνη 13,2 ιντσών. Η τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου ξεκινά από 32.466 ευρώ και κρίνεται μάλλον αλμυρούτσικη, ωστόσο αφορά ένα αυτοκίνητο με τα lifestyle χαρακτηριστικά ενός crossover, την άνεση και την κορυφαία οδηγική αίσθηση μιας μπερλίνας και την κατανάλωση ενός μινι.

Ηyundai Tucson

To ‘’Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς’’ για το 2023 διατίθεται σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων, μεταξύ των οποίων και μια ντιζελοκίνητη με μοτέρ 1,6 λίτρων και 136 ίππους, που συνδυάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας, που αποδίδει μεταξύ 4 και 12 kW. Χάρη στην ήπια υβριδική τεχνολογία του, απαιτεί το πετρελαιοκίνητο Hyundai Tucson μόλις 5,5 λίτρα καυσίμου κατά μέσο όρο σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις.

i3dieselhyundai_fd205.jpg

Το οικογενειακό SUV ξεχωρίζει για τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του, τον υψηλού επιπέδου εξοπλισμό του, την ευρυχωρία του και την ασφαλή συμπεριφορά του στο δρόμο, προσφέρεται με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και οι τιμές εκκίνησης της πετρελαιοκίνητης έκδοσης ξεκινούν από 35.090 ευρώ.

  • Εμφανίσεις: 85

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Νίκος Τριανταφύλλου
WebCenter - Smart Internet Solutions
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline