Ανεβαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας 2025 - Η εκτύπωση και η τελευταία προθεσμία

Ανεβαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας 2025 - Η εκτύπωση και η τελευταία προθεσμία
Ανεβαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας 2025 χωρίς αυξήσεις αλλά με πολλές αλλαγές στα πρόστιμα και τέλος στις παρατάσεις.

Έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τη δημοσίευση των τελών κυκλοφορίας του 2025 στην πλατφόρμα Taxinet όπου αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες και συγκεκριμένα έως τις 15 Νοεμβρίου. Παρά το γεγονός ότι το ποσό των τελών θα παραμείνει σταθερό σε σχέση με το περασμένο έτος, οι αλλαγές επικεντρώνονται στα πρόστιμα καθυστέρησης, τα οποία πλέον θα είναι κλιμακωτά.

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων δεν θα επιβαρυνθούν με αυξήσεις στα τέλη, αλλά θα βρεθούν αντιμέτωποι με ένα νέο καθεστώς όσον αφορά τα πρόστιμα εκπρόθεσμης πληρωμής, καθώς το νέο πλαίσιο καταργεί οριστικά τις παρατάσεις. Έτσι, φέτος, η προθεσμία πληρωμής θα είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024.

Το ύψος του προστίμου θα αυξάνεται ανάλογα με τον χρόνο που παρέρχεται από την προθεσμία πληρωμής: όσο συντομότερα εξοφλείται η οφειλή μετά τη λήξη της προθεσμίας, τόσο μικρότερη θα είναι η επιβάρυνση.

Από το 2025, τα πρόστιμα καθυστέρησης θα υπολογίζονται ως εξής:

  • Πρόσθετη επιβάρυνση 25% επί του τέλους εάν εξοφληθεί εντός Ιανουαρίου.
  • Πρόσθετη επιβάρυνση 50% για εξόφληση τον Φεβρουάριο.
  • Διπλάσιο ποσό τέλους για πληρωμή από την 1η Μαρτίου και έπειτα.

Για παράδειγμα, για τέλη κυκλοφορίας ύψους 240 ευρώ, η καθυστέρηση ενός μήνα θα επιφέρει πρόστιμο 60 ευρώ, διαμορφώνοντας το συνολικό ποσό πληρωμής στα 300 ευρώ.

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Οι τιμές ανά κυβικά

Για οχήματα ταξινομημένα μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 2006 και 31 Οκτωβρίου 2010:

  • Για 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
  • Για 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
  • Για 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
  • Για 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
  • Για 1.358-1.548 κυβικά: 255 ευρώ.
  • Για 1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ.
  • Για 1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ.
  • Για 1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ.
  • Για 2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ.
  • Για 3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ.
  • Για οχήματα με κινητήρες άνω των 4.001 κυβικών: 1.380 ευρώ.

Για οχήματα ταξινομημένα από 1η Ιανουαρίου 2001 έως 31 Δεκεμβρίου 2005:

  • Για 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
  • Για 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
  • Για 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
  • Για 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
  • Για 1.358-1.548 κυβικά: 240 ευρώ.
  • Για 1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ.
  • Για 1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ.
  • Για 1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ.
  • Για 2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ.
  • Για 3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ.
  • Για άνω των 4.001 κυβικών: 1.260 ευρώ.

Για οχήματα που ταξινομήθηκαν πριν από το 2000:

  • Για 0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
  • Για 301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
  • Για 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
  • Για 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
  • Για 1.358-1.548 κυβικά: 225 ευρώ.
  • Για 1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ.
  • Για 1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ.
  • Για 1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ.
  • Για 2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ.
  • Για 3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ.
  • Για κινητήρες άνω των 4.001 κυβικών: 1.230 ευρώ.

Οι παραπάνω τιμές συνεχίζουν να εφαρμόζονται με κριτήριο τις εκπομπές ρύπων για τα πιο πρόσφατα μοντέλα και τα κυβικά εκατοστά για τα παλαιότερα οχήματα, αντανακλώντας την πολιτική της χώρας για την προστασία του περιβάλλοντος. Οι ιδιοκτήτες καλούνται να καταβάλουν τα σχετικά ποσά έγκαιρα, ώστε να αποφύγουν τις προσαυξήσεις και τα πρόστιμα που έχουν εισαχθεί από φέτος.

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Εκτύπωση χωρίς κωδικούς Taxisnet 

ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ μπορείτε να κατεβάσετε τα τέλη κυκλοφορίας 2025 χωρίς κωδικούς taxisnet.

Στη συνέχεια πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα:

  • Συμπληρώνετε τον ΑΦΜ που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.
  • Συμπληρώνετε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος, που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας.
  • Επιλέγετε το έτος τελών κυκλοφορίας.
  • Επιλέγετε «Εκτύπωση».

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Εκτύπωση με κωδικούς Taxisnet 

  • Μπαίνετε είτε στο gov.gr (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) είτε στο MyCar (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) της ΑΑΔΕ.
  • Πατάτε «ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ».
  • Εισάγετε τους κωδικούς Taxisnet και συνδέεστε στο σύστημα.
  • Πατάτε «Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων».
  • Επιλέγετε το «Ειδοποιητήρια Τελών Κυκλοφορίας Οχημάτων».
  • Επιβεβαιώνετε ότι ο ΑΦΜ και το έτος (2023).
  • Εισάγετε τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.
  • Πατάτε πάνω στο «Ειδοποιητήριο Τελών Κυκλοφορίας» προκειμένου να σώσετε το αρχείο στο κινητό ή σε κάποιον υπολογιστή, όπου στη συνέχεια μπορείτε να το εκτυπώσετε.
  • Εμφανίσεις: 30

Ford Kuga και Ford Mustang Mach-E - Μοναδικές προτάσεις leasing για δύο κορυφαία μοντέλα

Ford Kuga και Ford Mustang Mach-E - Μοναδικές προτάσεις leasing για δύο κορυφαία μοντέλα
Τα προγράμματα χρονομίσθωσης της Ford Lease συνδυάζουν τη διαφάνεια και την ευελιξία με προνομιακούς οικονομικούς όρους και με την εγγύηση της Ford.

Το νέο Ford Kuga ταράζει τα νερά της κατηγορίας των οικογενειακών SUV χάρη στο δυναμικό σχεδιασμό του, τις προηγμένες τεχνολογίες του και τις κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Σημεία αναφοράς του αποτελούν μεταξύ άλλων η οθόνη αφής 13,2 ιντσών με τεχνολογία 5G και το υπερσύγχρονο λειτουργικό σύστημα SYNC 4, η πανοραμική κάμερα 360 μοιρών, o πλούσιος εξοπλισμός των δύο νέων εκδόσεων Titanium και Active, τα κυλιόμενα πίσω καθίσματα και η κορυφαία στην κατηγορία του ελκτική ικανότητα έως 2.100 κιλών σε συνδυασμό με καινοτόμες λειτουργίες, όπως Trailer BLIS κα Trailer Now Navigation.

ileasingkuga1_1_e3927.jpg

Ξεχωριστή θέση στη γκάμα του νέου Kuga κατέχει η Plug-in υβριδική έκδοση με PHEV τεχνολογίας με συνδυαστική ισχύ 243 ίππους, πολύ οικονομική κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, χαμηλές εκπομπές της τάξης των 21 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο και έως 88 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία εντός πόλης. Οι φιλικές προς το περιβάλλον προδιαγραφές του Ford Kuga PHEV κάνουν ιδιαίτερα ελκυστική τη μακροχρόνια μίσθωση του, αφού δεν φορολογούνται οι εταιρικοί χρήστες και προβλέπονται σημαντικές εκπτώσεις φόρου για τις επιχειρήσεις.

ileasingkuga2_1_00786.jpg

Η Ford Lease έχει σχεδιάσει για το Ford Kuga PHEV ειδικά προγράμματα leasing με ελάχιστη δαπάνη κεφαλαίου, σταθερά μηνιαία μισθώματα και ευελιξία αποπληρωμής από 12 έως 60 μήνες με εγγυημένη ποιότητα υπηρεσιών. Το προνομιακό μηνιαίο μίσθωμα για το leasing ενός Ford Kuga Plug-in Hybrid ανέρχεται για διάρκεια 48 μηνών σε 319 ευρώ με 9.000 ευρώ προκαταβολή και έως 20.000 χιλιόμετρα ετησίως. Εννοείται, ότι οι σύμβουλοι πωλήσεων των επίσημων εμπόρων της Ford μπορούν να δημιουργήσουν εξατομικευμένες προτάσεις για τους χρήστες, οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες και οικονομικές δυνατότητες τους.

ileasingkuga3_1_813aa.jpg

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Ford Kuga απέναντι στον ανταγωνισμό αποτελούν εξάλλου και τα χρηματοδοτικά προγράμματα της Ford Finance με προνομιακό επιτόκιο μόλις 2,99% και δυνατότητες επιλογής μεταξύ σταθερών μηνιαίων δόσεων ή ευέλικτου δοσολογίου, κυρίως για επιχειρήσεις με εποχικό εισόδημα. Το ιδιαίτερα συμφέρον επιτόκιο αφορά μάλιστα όλες τις εκδόσεις του δημοφιλούς SUV και όχι μόνο την Plug-in υβριδική PHEV.

Ford Mustang Mach-E: από 558 ευρώ ευρώ τον μήνα

ileasingmustang1_1_0e3de.jpg

H Ford Mustang Mach ανατρέπει τα δεδομένα και αποδεικνύει στην πράξη, ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί κάλλιστα να συνδυαστεί με κορυφαία οδηγική απόλαυση και την πρακτικότητα και τον δυναμισμό ενός σπορ SUV. Ουσιαστικά μεταφέρει το μέλλον της αυτοκίνησης στο παρόν και προσφέρει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με πληθώρα επιλογών μεταξύ πισωκίνητων και τετρακίνητων εκδοχών, εκδόσεων με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες και αποδόσεις από 269 έως 478 ίππους, όπως επίσης μπαταρίες χωρητικότητας 73 ή 91 kWh, χάρη στις οποίες αγγίζει η αυτονομία της Ford Mustang Mach-E τα 600 χιλιόμετρα.

ileasingmustang2_1_f66cd.jpg

Μιλάμε λοιπόν για ένα ονειρεμένο αυτοκίνητο με βαρύ όνομα, που τιμά την κληρονομιά του με τις επιδόσεις του και το συναρπαστικό στυλ του, ενώ υιοθετεί καινοτόμες τεχνολογίες και σέβεται το περιβάλλον. Η Mustang Mach-E δεν αποτελεί ωστόσο άπιαστο όνειρο χάρη στη Ford Lease και τη δυνατότητα μακροχρόνιας μίσθωσης από 558 ευρώ τον μήνα για συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας με έως 20.000 χιλιόμετρα ανά έτος και προκαταβολή 11.800 ευρώ πλέον ΦΠΑ, που αφορά την πισωκίνητη έκδοση Premium με μπαταρία Εκτεταμένης Χωρητικότητας. Πάντα με την εγγύηση της Ford και με χρηματοδοτικά προγράμματα, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα και τις επιθυμίες του ενδιαφερόμενου πελάτη.

ileasingmustang3_1_1b883.jpg

  • Εμφανίσεις: 61

O Έλον Μασκ έβγαλε το μικρό Tesla από την πρίζα - Άκυρα τα σχέδια για ένα φθηνό Model 2

O Έλον Μασκ έβγαλε το μικρό Tesla από την πρίζα - Άκυρα τα σχέδια για ένα φθηνό Model 2
Ο CEO της Tesla είχε ανακοινώσει το λανσάρισμα ενός μικρού ηλεκτρικού μοντέλου με τιμή κάτω από 25.000 δολάρια, όμως η προσπάθεια ναυάγησε οριστικά.

Δεν πρόκειται να υπάρξει τελικά φθηνό Tesla. Ο ιδρυτής και CEO της αμερικανικής μάρκας, Έλον Μασκ, ανακοίνωσε στην καθιερωμένη τριμηνιαία συνέντευξη του ότι, «ένα κανονικό μοντέλο των 25.000 δολαρίων θα ήταν ανόητο και χωρίς νόημα. Θα βρισκόταν σε πλήρη αντίφαση, με αυτά που πιστεύουμε».

Ο Μασκ συντηρούσε ωστόσο ο ίδιος επί χρόνια τις συζητήσεις για το λανσάρισμα ενός φθηνότερου Tesla, πότε με διαρροές τεχνικών χαρακτηριστικών και πότε με την παρουσίαση ανάλογων πρωτότυπων οχημάτων. Τον Ιανουάριο του 2024 είχε δηλώσει μάλιστα, ότι θα ξεκινούσε η παραγωγή του μικρού Tesla Model 2 το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ τόνιζε συνεχώς ότι το λανσάρισμα του φθηνότερου μοντέλου θα εκτόξευε τη γνωστή μάρκα στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς με στόχο περίπου 20 εκατομμύρια πωλήσεις τον χρόνο!

Η αλλαγή πλεύσης του εκκεντρικού δισεκατομμυριούχου και φανατικού υποστηρικτή του Ντόναλντ Τραμπ επισημοποιήθηκε σε πρόσφατη ομιλία του, όπου αναφέρθηκε στα νέα προϊόντα της μάρκας. Σε αυτά περιλαμβάνεται το αυτόνομο όχημα Cybercab και ένα… ρομπότ, ενώ απουσίαζε το baby Tesla με τιμή κάτω των 25.000 δολαρίων.

icancelmodel21_1_2b5f3.jpg

Έτσι οριστικοποιήθηκε επίσημα το ναυάγιο του εγχειρήματος Tesla Model 2, αλλά και ενός ηλεκτρικού SUv με βάση το μικρό ηλεκτρικό όχημα. Η απόφαση του Μασκ μοιάζει ακατανόητη, αφού λείπουν από την αγορά τα μικρά και προσιτά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που θα έδιναν μεγάλη ώθηση στη συγκεκριμένη τεχνολογία. Σε αυτή την αρνητική εξέλιξη έπαιξε σημαντικό ρόλο η ραγδαία επέκταση των Κινέζων με νέες μάρκες και φθηνά ηλεκτρικά μίνι σε παγκόσμια κλίμακα. Το λανσάρισμα λοιπόν ενός νέου μικρού Tesla, μαζί με τις συνηθισμένες καθυστερήσεις της εταιρείας, θα αποτελούσε ένα επιχειρηματικό εγχείρημα υψηλού ρίσκου.

Στόχος τα αυτόνομα οχήματα

Μια άλλη αιτία είναι -έμμεσα- το μελλοντικό Tesla Cybercab. Ο Μασκ διαβλέπει το μέλλον της αυτοκίνησης στην αυτόνομη οδήγηση και δεν τον ενδιαφέρει το λανσάρισμα ενός ακόμη ηλεκτρικού μοντέλου για κανονική χρήση με οδηγούς. Αντιθέτως, επενδύει στους στόλους αυτόνομων οχημάτων, που θα μπορούν να λειτουργούν 24 ώρες την ημέρα και 365 ημέρες τον χρόνο για τις μετακινήσεις των πολιτών στις πόλεις. Με αυτόν τον τρόπο φιλοδοξεί να λύσει το μεγαλύτερο -κατά την άποψη του- μειονέκτημα ενός αυτοκινήτου, που είναι ακινητοποιημένο τις περισσότερες ώρες και δεν εξυπηρετεί κάποιο μεταφορικό έργο.

Ο Μασκ είχε τονίσει από την αρχή, ότι η Tesla δεν είναι ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων, αλλά μια εταιρεία τεχνολογίας. Έτσι, χρησιμοποιεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με οδηγούς σαν μια μεταβατική τεχνολογία, για την εξοικείωση των καταναλωτών με την ηλεκτροκίνηση και τη μετάβαση σε μια νέα γενιά οχημάτων αυτόνομων τεχνολογιών. Σιγά σιγά το παζλ του παίρνει μορφή και σε αυτό δεν περιλαμβάνεται το Model 2.

  • Εμφανίσεις: 66

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Tzimas Home Accessories
George Coiffure
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline