Τι θα έτρωγε ένας διαιτολόγος σε ένα cocktail party;

Thumbnail for 18128

H αμερικανίδα διατροφολόγος και συγγραφέας του βιβλίου “Eat to Lose, Eat to Win” Rachel Beller εξομολογείται τη snacking στρατηγική που ακολουθεί όταν είναι καλεσμένη σε κάποιο event ή cocktail party, προκειμένου να μην παίρνει εύκολα βάρος.


Λίγο πριν το party: “Φροντίζω πάντα να τρώω ένα ελαφρύ και υγιεινό snack 150- 180 θερμίδων λίγη ώρα πριν φτάσω στο party για να αποφύγω τις περιττές θερμίδες”.
Προτιμώ τα dip και τα φρέσκα λαχανικά του buffet: “Αποφεύγω πατατάκια και tortilla chips τα οποία περιέχουν πολλές θερμίδες. Αντιθέτως προτιμώ φρέσκιες σαλάτες, cherry ντομάτες και ελαφριές sauce με αβοκάντο ή guacamole “.
Pass-arounds: “Δεν τρώω σχεδόν ποτέ τα “καναπεδάκια» με ψωμί, βούτυρο και λιπαρά, τα οποία συνήθως περιέχουν 100 θερμίδες το καθένα. Προτιμώ πρωτεϊνικά snacks όπως γαρίδες, σουβλάκια και crackers με τόνο”.

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΑΣ Taekwondo Ιωαννίνων Ζήκος
ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
George Coiffure
ΚΕΝΤΡΑ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ

VIDEOS