Logo

Έρευνα: 4 στους 10 χρήστες δηλώνουν ότι θα εγκατέλειπαν τα social media, αν αυτό τους διασφάλιζε παντοτινή ιδιωτικότητα

Μερικά ενδιαφέροντα ευρύματα παρουσιάζει η πρόσφατη έκθεση της Kaspersky με τίτλο: «The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?». Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου τέσσερις στους δέκα (38%) καταναλωτές θα διέγραφαν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης τους αν αυτό τους διασφάλιζε ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής […]

Μερικά ενδιαφέροντα ευρύματα παρουσιάζει η πρόσφατη έκθεση της Kaspersky με τίτλο: «The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?». Σύμφωνα με την έρευνα, περίπου τέσσερις στους δέκα (38%) καταναλωτές θα διέγραφαν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης τους αν αυτό τους διασφάλιζε ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Source


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ: itspossible.gr


Powered by Versicherungsvergleich


Κατασκευή & Υποστήριξη από την Webcenter