Handelsblatt: Πως το λιμάνι του Πειραιά έγινε «βασιλιάς» στην Μεσόγειο
«Κρίση; Όχι στο λιμάνι του Πειραιά. Ενώ η Ελλάδα από το 2008 έχασε το ένα τέταρτο της οικονομικής ισχύος της και πολλές φορές βρέθηκε στο χείλος της χρεοκοπίας, η κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας κατά την τελευταία δεκαετία δεκαπλασιάστηκε- μια άνευ προηγουμένου ελληνική ιστορία επιτυχίας. Τώρα η νέα συντηρητική-φιλελεύθερη κυβέρνηση θέλει να […]
«Κρίση; Όχι στο λιμάνι του Πειραιά. Ενώ η Ελλάδα από το 2008 έχασε το ένα τέταρτο της οικονομικής ισχύος της και πολλές φορές βρέθηκε στο χείλος της χρεοκοπίας, η κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας κατά την τελευταία δεκαετία δεκαπλασιάστηκε- μια άνευ προηγουμένου ελληνική ιστορία επιτυχίας. Τώρα η νέα συντηρητική-φιλελεύθερη κυβέρνηση θέλει να ιδιωτικοποιήσει...
Source
Powered by Finanznachrichten