Τι σημαίνει το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε χρώμα στο branding. Και όλα έχουν να κάνουν με την ψυχολογία

Τα logos που βλέπουμε γύρω μας, δεν έχουν τυχαία χρώματα. Αφού οι άνθρωποι που τα δημιούργησαν γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κάθε χρώμα παίζει ένα συγκεκριμένο ρόλο στην ψυχολογία του ανθρώπου. Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 3 χαρακτηριστικά παραδείγματα. Είναι τα λογότυπα των Netflix, McDonald’s και Paypal. Πρόκειται δηλαδή για τρεις πολύ μεγάλες εταιρίες. Κάθε […]

Τα logos που βλέπουμε γύρω μας, δεν έχουν τυχαία χρώματα. Αφού οι άνθρωποι που τα δημιούργησαν γνωρίζουν πολύ καλά ότι το κάθε χρώμα παίζει ένα συγκεκριμένο ρόλο στην ψυχολογία του ανθρώπου. Στο παρακάτω γράφημα θα δεις 3 χαρακτηριστικά παραδείγματα. Είναι τα λογότυπα των Netflix, McDonald’s και Paypal. Πρόκειται δηλαδή για τρεις πολύ μεγάλες εταιρίες. Κάθε μια από αυτές έχει επιλέξει ένα...

Source


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ: itspossible.gr



Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
ΕΠΙΠΛΑ ΑΦΟΙ ΤΑΣΣΟΥ
Ποδήλατο Γιαννούλη
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA