Πολλές καταγγελίες για την «απάτη των SMS». Οι δύο πρακτικές που ακολουθούν οι επιτήδειοι

Όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες για τις νέες μορφές ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων μέσα από την απάτη με τα SMS, που υφίστανται πολίτες, το τελευταίο διάστημα, έκανε λόγο η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, Αθηνά Κοντογιάννη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Κοντογιάννη, καταναλωτές αντιμετωπίζουν «αυτή την πρακτική σε […]

Όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες για τις νέες μορφές ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων μέσα από την απάτη με τα SMS, που υφίστανται πολίτες, το τελευταίο διάστημα, έκανε λόγο η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, Αθηνά Κοντογιάννη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Κοντογιάννη, καταναλωτές αντιμετωπίζουν «αυτή την πρακτική...

Source


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ: itspossible.gr



VIDEOS

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Νίκος Τριανταφύλλου
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
WebCenter - Smart Internet Solutions