Πολλές καταγγελίες για την «απάτη των SMS». Οι δύο πρακτικές που ακολουθούν οι επιτήδειοι

Όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες για τις νέες μορφές ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων μέσα από την απάτη με τα SMS, που υφίστανται πολίτες, το τελευταίο διάστημα, έκανε λόγο η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, Αθηνά Κοντογιάννη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Κοντογιάννη, καταναλωτές αντιμετωπίζουν «αυτή την πρακτική σε […]

Όλο και περισσότερες είναι οι καταγγελίες για τις νέες μορφές ψηφιακής παρενόχλησης και παράνομων χρεώσεων μέσα από την απάτη με τα SMS, που υφίστανται πολίτες, το τελευταίο διάστημα, έκανε λόγο η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, Αθηνά Κοντογιάννη. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ. Κοντογιάννη, καταναλωτές αντιμετωπίζουν «αυτή την πρακτική...

Source


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ: itspossible.gr



Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
Τάτσης Άγγελος - Τζίμα Αριστέα - Οδοντοτεχνικό Εργαστήριο
ΗΠΕΙΡΟΣ OIL

VIDEOS