Το Νέο Opel Grandland X στον Τελικό του AUTOBEST 2018

Το Νέο Opel Grandland X στον Τελικό του AUTOBEST 2018

 


Παρά το ότι πρόσφατα γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και μόλις δοκιμάστηκε από εκπροσώπους του ειδικού Τύπου,

το νέο Opel Grandland X έχει αφήσει πίσω πολλούς ανταγωνιστές του και ήδη συγκαταλέγεται μεταξύ των φιναλίστ του Ευρωπαϊκού διαγωνισμού “AUTOBEST 2018”. Αυτό ανακοίνωσε σήμερα η κριτικού επιτροπή του αναγνωρισμένου, διεθνούς διαγωνισμού. Η επιτροπή που αποτελείται από έγκριτους εκπροσώπους του ειδικού Τύπου, από 31 Ευρωπαϊκές χώρες, δοκιμάζει νέα μοντέλα που είναι υποψήφια για το περίοπτο βραβείο. Ο νικητής κερδίζει τον τίτλο “Best Buy Car of Europe 2018”. Φτάνοντας στον τελικό, το δυναμικό συμπαγές SUV της Opel είναι ένας από τους έξι επικρατέστερους, σκληρούς διεκδικητές του τίτλου. Η επιτροπή AUTOBEST αξιολογεί τις υποψηφιότητες σε διάφορες κατηγορίες όπως ευελιξία, σχεδίαση και νέες τεχνολογίες σε συνδυασμό μαι με το δίκτυο τεχνικής υποστήριξης, τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και την τιμή.

Το νέο Opel Grandland X υπερέχει σε πολλούς τομείς: Μοντέρνες, αθλητικές γραμμές, γοητευτική off-road εμφάνιση και κλασικές αρετές SUV όπως υπερυψωμένη θέση καθισμάτων και καλή σφαιρική ορατότητα. Λάτρης της περιπέτειας, το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με μία σειρά κορυφαίων τεχνολογιών όπως σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip, ενώ διαθέτει άφθονους χώρους και ανέσεις για μέχρι πέντε επιβάτες. Και όλα αυτά συνδυάζονται με μία ελκυστική σχέση κόστους / απόδοσης που βοήθησε το νέο SUV να φτάσει στον τελικό του AUTOBEST 2018. Η κρίσιμη απόφαση θα ληφθεί κατά τη διάρκεια πολυάριθμων test drives και άλλων μετρήσεων στην πίστα δοκιμών του = Vairano (Italy). Το όνομα του μοντέλου που θα αναδειχθεί “Best Buy Car of Europe” θα ανακοινωθεί στα μέσα Δεκεμβρίου.

Το Grandland X, ο νέος υποψήφιος της Opel, ακολουθεί μία παράδοση επιτυχιών. Η μάρκα έχει γιορτάσει πολυάριθμες διακρίσεις σε διάφορες κατηγορίες του θεσμού AUTOBEST τα τελευταία χρόνια:

Το 2007 και το 2015, το Opel Corsa κέρδισε το βραβείο AUTOBEST, χαρίζοντας και στις δύο γενιές του μικρού αυτοκινήτου τον περίοπτο τίτλο “Best Buy Car of Europe”.
Το 2009, η πρώτη γενιά Opel Insignia εντυπωσίασε την επιτροπή με το στυλ του και απέσπασε τη διάκριση DESIGNBEST.
Σε μία άλλη κατηγορία, τα Opel Ampera και Opel Ampera-e απέδειξαν την περιβαλλοντική τους συμβατότητα, κερδίζοντας το βραβείο ECOBEST το 2011 και το 2016 αντίστοιχα.
Επιπλέον, η σημερινή γενιά Opel Astra απέσπασε τη διάκριση 2015 SAFETYBEST για το πρωτοποριακό σύστημα προβολέων IntelliLux LED® matrix.
Καθώς το δόγμα της Opel “Η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια” ισχύει τόσο για τα μοντέλα όσο και για την ίδια την εταιρία, η επιτροπή τίμησε την Opel, απονέμοντάς της τον τίτλο COMPANYBEST, το 2016.

  • Εμφανίσεις: 99

Η ŠKODA AUTO σπάει το φράγμα των 20 εκατομμυρίων

Η ŠKODA AUTO σπάει το φράγμα των 20 εκατομμυρίων

 

Στο εργοστάσιο της ŠKODA AUTO Kvasiny, το 20ό εκατομμυριοστό αυτοκίνητο της εταιρείας κύλισε από τη γραμμή παραγωγής. Το αυτοκίνητο ορόσημο είναι ένα ŠKODA KAROQ το οποίο υπογραμμίζει την επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης της ŠKODA AUTO. Η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν αξιοσημείωτη, ιδιαίτερα από τότε που έγινε μέλος του ομίλου Volkswagen το 1991.

"Η παραγωγή 20 εκατομμυρίων αυτοκινήτων αποτελεί τεράστιο ορόσημο στην ιστορία της εταιρείας μας", δηλώνει ο Διευθύνων σύμβουλος της ŠKODA AUTO Bernhard Maier. "Στόχος μας είναι να κατακτήσουμε και πάλι ένα ρεκόρ παραγωγής και πωλήσεων για αυτή τη χρονιά. Πιστεύουμε ότι αυτό θα επιτευχθεί χάρη στη στρατηγική μας για το 2025, η οποία θα προετοιμάσει με μεγάλη ακρίβεια τη ŠKODA AUTO για τις επικείμενες αλλαγές της κοινωνίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας".

"Έχουμε 20 εκατομμύρια λόγους για να είμαστε περήφανοι", αναφέρει το μέλος του Διοικητικού συμβουλίου της ŠKODA για την παραγωγή και τις μεταφορές, προσθέτοντας: "Αυτό το επίτευγμα υπογραμμίζει την απόδοση των εργοστασίων παραγωγής μας καθώς και την εξειδίκευση της ομάδας μας".

Η ŠKODA AUTO είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Ήδη από το 1905 η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή αυτοκινήτων στο Mladá Boleslav με το Voiturette A το οποίο δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε από τους ιδρυτές της εταιρείας Laurin και Klement. Από τότε, η ŠKODA AUTO παρήγαγε 20 εκατομμύρια οχήματα στα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο. Τότε, όπως και τώρα, η κινητικότητα βρίσκεται σε ιστορική καμπή. Στις αρχές του 20ού αιώνα έγινε εμφανής ο θρίαμβος του αυτοκινήτου έναντι άλλων μορφών ατομικής μεταφοράς και λίγο αργότερα ξεκίνησε η μαζική μετακίνηση. Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει επίσης ριζικές αλλαγές και προκλήσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται από τα βασικά θέματα της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης και της συνδεσιμότητας.

Με τη στρατηγική του 2025, η ŠKODA AUTO είναι πολύ καλά προετοιμασμένη για όλες αυτές τις προκλήσεις ενώ πιέζει δυναμικά εφαρμόζοντας την ηλεκτροκίνηση στη γκάμα των μοντέλων της προσφέροντας πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε διάφορες κατηγορίες έως το 2025. Με το ŠKODA VISION E ο κατασκευαστής παρουσίασε το όραμά του για ηλεκτρική και αυτόνομη οδήγηση στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Επιτυχημένη μάρκα υψηλού όγκου πωλήσεων
Η εξέλιξη της ŠKODA AUTO ήταν χαρακτηριστική, ιδιαίτερα από τότε που έγινε μέλος του Ομίλου Volkswagen πριν από 26 χρόνια. Έκτοτε, η εταιρεία είχε μια ραγδαία αύξηση και κατάφερε και πάλι να γίνει μια διεθνώς επιτυχημένη μάρκα υψηλού όγκου πωλήσεων, η οποία διαθέτει σήμερα επτά μοντέλα και περισσότερες από 40 παραλλαγές τους.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η ŠKODA AUTO χρησιμοποιεί ένα διεθνές και αποτελεσματικό δίκτυο παραγωγής. Σήμερα όλα τα αυτοκίνητα ŠKODA κατασκευάζονται σε συνολικά 15 εργοστάσια σε οκτώ χώρες, ενώ τα τελευταία χρόνια, η ŠKODA επέκτεινε περαιτέρω την παραγωγική τους δυνατότητα.

Από το 1991 έχει επενδύσει περισσότερα από 300 εκατομμύρια τσέχικες κορώνες σε παραγωγικές διαδικασίες και εργοστάσια μόνο στην Τσέχικη Δημοκρατία.

Το 2014, η ŠKODA παρήγαγε για πρώτη φορά περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα σε ένα ημερολογιακό έτος. Τον Δεκέμβριο του 2016, το 19εκατομμυριοστό αυτοκίνητο της μάρκας πέρασε τη γραμμή παραγωγής στο κεντρικό εργοστάσιο της Mlada Boleslav.

Τα επόμενα χρόνια, η ŠKODA AUTO θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της στρατηγική η οποία θα έχει σαν βασικό άξονα επικοινωνίας τη νέα καμπάνια των SUV η οποία ξεκίνησε πέρυσι. Το τελευταίο επίτευγμα είναι το νέο ŠKODA KAROQ, το οποίο θα θέσει νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία των SUV η οποία αναπτύσσεται δυναμικά. Το λανσάρισμά του στις Ευρωπαικές αγορές θα ξεκινήσει στα τέλη Οκτωβρίου 2017, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του 2018. Η σειρά μοντέλων SUV της ŠKODA περιλαμβάνει επίσης το ŠKODA KODIAQ, το οποίο έχει την επέτειο του λανσαρίσματός του, τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους.

Επιλεγμένα ορόσημα στην παραγωγή της ŠKODA AUTO* :
• 1991 5 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 13 Ιουλίου 2006 10 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 8 Απριλίου 2009 12 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 12 Οκτωβρίου 201 10 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από τις Εγκαταστάσεις
Mladá Boleslav
• 30 Ιανουαρίου 2012 14 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 5 Φεβρουαρίου 2013 15 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 9 Ιουλίου 2013 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ŠKODA στην Κίνα από το 2007
• 26 Αυγούστου 2013 4 εκατομμύρια ŠKODA OCTAVIAs
• 19 Μαρτίου 2014 11 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το εργοστάσιο του
Mlada Boleslav

 

 

• 10 Δεκεμβρίου 2014 Η παραγωγή ŠKODA AUTO φτάνει το 1 εκατομμύριο
οχήματα το 2014 και για πρώτη φορά τις 1 εκατομμύριο
μονάδες σε ένα έτος
• 24 Νοεμβρίου 2015 12 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το εργοστάσιο
Mladá Boleslav
• 19 Ιανουαρίου 2016 18 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 19 Δεκεμβρίου 2016 19 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905
• 26 Σεπτεμβρίου 2017 20 εκατομμύρια οχήματα ŠKODA από το 1905

 

 

 

  • Εμφανίσεις: 85

Η BMW απέσπασε πολυάριθμες θέσεις στο βάθρο.....2017

Η BMW απέσπασε  πολυάριθμες θέσεις στο βάθρο.....2017

 


Οδηγική απόλαυση, δυναμική συμπεριφορά και καθημερινή χρηστικότητα σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων – ανέκαθεν πειστικά χαρακτηριστικά της μάρκας BMW. Το γεγονός μάλιστα ότι χαίρουν υψηλής εκτίμησης τόσο από πελάτες όσο και από φίλους της BMW, επιβεβαιώνεται για μία ακόμα φορά από το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας αναγνωστών του περιοδικού αυτοκινήτου ‘sport auto’. Στην ψηφοφορία για ‘τα πιο σπορ αυτοκίνητα του 2017’, τα μοντέλα BMW απέσπασαν συνολικά τέσσερις νίκες κατηγορίας, στις οποίες προστέθηκαν τρεις ακόμα θέσεις στο βάθρο και μία 2η θέση στο διαγωνισμό ‘Best Brand 2017’.

 

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά, ένα από τα πιο περιζήτητα βραβεία των ‘sport auto awards’ δόθηκε στη BMW M2 Coupe (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5 (7,9), εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 199 (185)1. Επιπλέον, η BMW M240i Cabrio (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8,3, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 189) και η BMW M240i Coupe (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 7,8 – 7,1, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 179-163) απέσπασαν το περίοπτο βραβείο. Όπως πέρσι, η BMW 340i Sedan (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 7,7 – 7,4.), εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 179 -172) κατάφερε να ανέβει στο ‘βήμα’ των νικητών. Αυτό σημαίνει ότι και φέτος, η BMW πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα στην ψηφοφορία των αναγνωστών. Με τη 2η θέση της στο διαγωνισμό ‘Best Brand’ 2017, η BMW M4 GT4 της BMW Motorsport γιόρτασε μία ακόμα τεράστια επιτυχία στην κατηγορία ‘Best Customer Sports Programme στην Κατηγορία GT4’.

 

Και φέτος η ψηφοφορία ανέδειξε η δημοτικότητα της BMW μεταξύ των φίλων των αγώνων του περιοδικού. Με τις νίκες δύο coupe, ενός cabrio και ενός sedan αλλά και κορυφαίες θέσεις σε πολλές ακόμα κατηγορίες, το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας υπογραμμίζει με εντυπωσιακό τρόπο το τεράστιο φάσμα προϊόντων που προσφέρουν η BMW και η BMW M.

 

Πάλι στη γρήγορη λωρίδα: Η BMW M 2 Coupe .

Όπως και πέρσι, η BMW M2 απέσπασε τον τίτλο στην κατηγορία ‘Coupe έως 100.000 ευρώ’. Το συνολικό πακέτο για το compact μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH, προϊόν τεχνογνωσίας της BMW από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ξεσήκωσε εκ νέου τον ενθουσιασμό των αναγνωστών. Ο straight six βενζινοκινητήρας της BMW M2 Coupe με τεχνολογία M TwinPower Turbo και μέγιστη ισχύ 272 kW/370 hp εξασφαλίζει εξαιρετικά δυναμική συμπεριφορά, ενώ η ελαφριά αλουμινένια ανάρτηση M Sport προσφέρει απόλυτα ακριβή έλεγχο ακόμα και σε πολύ σπορ οδηγικές συνθήκες.

 

Τα μοντέλα BMW M Performance γιορτάζουν δύο συνεχόμενες νίκες.

Με τις νέες BMW M240i Coupe και M240i Cabrio, οι δύο κατηγορίες ‘Coupe έως 50.000 ευρώ’ και ‘Cabrios/Roadsters έως 50.000 ευρώ’ παραμένουν – όπως τα τελευταία τρία χρόνια – σταθερά στα χέρια της BMW. Οι δύο σπορ διάδοχοι της μέχρι σήμερα επιτυχημένης BMW M235i Coupe (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8.1 – 7.6, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 189 - 176) και Cabrio (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5 – 7,9, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 199 – 184) αντίστοιχα, πείθουν κυρίως μέσω μιας τεχνολογίας κινητήρα νέας γενιάς.

 

Και τα δύο μοντέλα της BMW M Performance χρησιμοποιούν τη νέα έκδοση του straight six βενζινοκινητήρα, τεχνολογίας M Performance TwinPower Turbo που αποδίδει μέγιστη ισχύ 250 kW/340 hp, ενώ διατίθενται και με σύστημα τετρακίνησης xDrive εναλλακτικά, αντί της συμβατικής τεχνολογίας πίσω κίνησης.

 

Με στόχο τη νίκη: Η νέα BMW 340 i .

Στην κατηγορία ‘Sedans/station wagons έως 50.000 ευρώ’ η BMW 335i Sedan (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 7.9 – 7.2, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 186 - 169) κατάφερε να εξασφαλίσει τρεις συνεχείς φορές τον τίτλο ‘sport auto award’ και το επόμενο μοντέλο BMW 340i, συνέχισε το εντυπωσιακό σερί διακρίσεων όχι μόνο πέρσι αλλά και στη φετινή ψηφοφορία αναγνωστών. Ο σπορ χαρακτήρας και η εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με την αθόρυβη λειτουργία του straight six βενζινοκινητήρα BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 240 kW/326 hp, βοήθησαν την BMW 340i, που προαιρετικά, διατίθεται με ευφυές σύστημα τετρακίνησης xDrive, να διεκδικήσει και πάλι στην πρωτιά.

 

Η αιχμή του δόρατος της BMW Motorsport για αγωνιστικές ομάδες ιδιωτών: Η BMW M 4 GT 4.

Στην ψηφοφορία με θέμα το ‘Best Brand’ 2017, το αγωνιστικό πρόγραμμα πελατών της BMW Motorsport κατάφερε να κερδίσει την εντυπωσιακή 2η θέση στην κατηγορία GT4 με την M4 GT4. Η εξέλιξη ενός κλασικού ‘customer sports car’ όπως αυτό, ήταν ανέκαθεν ‘στο στοιχείο’ της BMW Motorsport. Η BMW M4 GT4 είναι σχεδιασμένη για χρήση αποκλειστικά από ομάδες ιδιωτών, που από το 2018 και μετά θα έχουν την ευκαιρία να αγωνίζονται σε όλο τον πλανήτη, στην ελκυστική κατηγορία GT4.

 

Ο διαγωνισμός ‘sport auto award’ είναι από τους πιο παραδοσιακούς στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, και τα βραβεία κρίνονται από την ψήφο των αναγνωστών. 13.211 αναγνώστες συμμετείχαν στην 25η έκδοση του θεσμού, επιλέγοντας μεταξύ 234 μοντέλων σε 25 κατηγορίες.

 

Κατάταξη:

‘ sport auto award ’:

Νικητής ‘sedans/station wagons έως 50.000 ευρώ’: BMW 340i (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 7,7 – 7,4, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 179 - 172)

 

Νικητής ‘cabrios/roadsters έως 50.000 ευρώ’: BMW M240i Cabrio (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8,3. – 7,4 g/km, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 189 - 169)

 

Νικητής ‘coupes έως 50.000 ευρώ’: BMW M240i Coupe (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 7,8 – 7,1, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 179 – 163)

 

Νικητής ‘coupes έως 100.000 ευρώ’: BMW M2 Coupe (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8,5 – 7,9, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 199 - 185)

 

2η θέση ‘sedans/station wagons έως 100.000 ευρώ’: BMW M3 Competition (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 8,8 – 8,3, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 204 -194)

 

3η θέση ‘compact μοντέλα’: BMW M140i xDrive (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 7,4, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 169)

 

3η θέση diesel: BMW 435d Coupe xDrive (κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): 5,9 – 4,0, εκπομπές CO2 g/km (μικτός κύκλος): 155 - 106)

 

‘Best Brand’:

2η θέση Motorsport “Best Customer Sports Programme GT4 Class” BMW M4 GT4

 

1) Οι τιμές στις παρενθέσεις αναφέρονται σε αυτοκίνητα με 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M με Drivelogic.

 

Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 καθορίστηκαν σύμφωνα με τη διαδικασία μέτρησης VO (EU) 2007/715 που έχει οριστεί στην αντίστοιχη έκδοση που αφορά την έγκριση του αυτοκινήτου. Οι τιμές αναφέρονται σε όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία, και οι διαφορές προέρχονται από τον τύπο ζαντών και ελαστικών. Οι εκπομπές CO2 συμμορφώνονται με τις Οδηγίες 1999/94/EG και EnVKV για επιβατικά οχήματα σύμφωνα με τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που ορίζει ο κύκλος NEDC.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης και τις επίσημες τιμές εκπομπών CO2 των νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρακαλούμε ανατρέξτε στο σχετικό εγχειρίδιο "Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars", που διατίθεται δωρεάν σε όλα τα καταστήματα πωλήσεων και στη https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.

 

 

  • Εμφανίσεις: 93

+ Σας ενδιαφερουν...

val m amo

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

VIDEOS